SedaManavolu Arkadaslar 39+4 üm . Yaklasık 10 ile 12 dk arasında sancı giriyor 30 40 saniye sürüyor bitiyor . 2 saattir dayanabilcegim bi sekilde oluyor. Sizce doktoru arasammı?? Beklesemmi uyku tutmadı
Kumral60 SedaManavolu canim burdan ogrendigim kadariyla sancilarin arasindaki dk. Azalirsa gidebilirsin. Yalanci sancilarda yuruyus yapinca geçiyormuş insallah sag salim kavusursun bebegine.