Onurbunur Kızlar kıkırdağım delikti geçen yıl küpe takılıyken şişti bende küpeyi çıkardım sonra geçer sandım geçmedi bu hale geldi hangi doktora gitmem lazım nedir başına gelen var mı https://imgyukle.com/i/o3BmjH https://imgyukle.com/i/o3BvUA
35SD28 Onurbunur benim yıllar önce başıma geldi alt taraftaki kıkırdaktı. Dr a gitmedim. Krem süre süre yumuşadı ve geçti. Ama bu kadar büyük şiş değildi.
Minik0222 Keloid diye vücudun ürettiği bir oluşum olmuştur. Bendede oldu. Kortizonlu iğne ile geçirdi cildiye doktoru. Ve kremle masaj yapmamı belirtti. Eğer sıktığında sert bişeyse keloid olma ihtimali yüksek. Cildiyeye gitmen gerekiyor.
Onurbunur Minik0222 biraz internetten baktım sanırım dediniz şey devlet hastanesinde yapıyorlar 32 haftalık hamileyim sakıncası olma sanırım herhalde
Minik0222 Onurbunur belki şuan kortizonla müdahale etmezler gebelik olduğu için. Krem reçete eder masaj yapın der.