Aysin92 Merhabalar, Hamile kaldığımdan beri sürekli akıntım var ve çok fazla sürekli bir kaşıntı asla geçmiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? Nasıl geçti? 29 haftalık olduk.
yagmur_s Aysin92 ya ben henüz 7 haftalığım ama hep var akıntı da kaşıntı yok. Aynı şey değildir heralde. Doktor bana normal dedi şu an
Nazlimom Aysin92 akıntı rengine göre değişir benimde şeffaf beyazdı normal dedi doktor 28. Haftada gittigimde sarı beyazdi idrar tahlili verdim enfeksiyon cıktı
Aysin92 09Zeynep09 doktorum ilaçlı idrar tahlili yaptırdı ama bişey çıkmadı. Normal diyor herşey ama ölcem artık kaşıntı olayından.
Aysin92 Nazlimom bende ilaçlı idrar tahlili vermiştim hiç bişey çıkmadı ama gerçekten artık dayanılmaz.
kineem Aysin92 40 haftalık olduk hala bitmedi artık onunla geçirdim tüm hamileliğimi🙄🙄 yeşil akıntıydı benim eğer renkli ve kokulu değilse korkma 😊
Muno22 Aysin92 aynı durumdayız mantar enfenksıyonunuz var ben gıbı bazı gebelerde devamlı olan bır sorunmuş yanı dogurana kadar devam boyle be kremını kullnıyorum gecırıyo rahatlıyosun bırde fıtılını kullnıyorum o baya temızlıyo rahtlıyosun yıne aynı sekılde
Aysin92 Muno22 gerçekten çok kötü bir durum tekrar doktora söyleyip bnde ilaç vermesini isticem artık. Teşekkür ederim 😊
Muno22 Aysin92 benm doktorum Prof işinde baya iyi ıstersenız ılacların işmini yazabılırım bende bıde kabarmada oluyo kremı surdugumde o gun içinde iniyo bi nevi pişik gibi
Aysin92 Muno22 ay evet aynı Pişik gibi kabarma oluyor. Olur Siz yazın ilaçları bnde doktoruma sorayım. Teşekkür ederim 😊
Muno22 Aysin92 krem fucidin fıtıl vagı-hex ben şiddetle tavsıye ederım yanı bunlar olmasa yanmıştım kasırken kanatıyordum o dereceye gelıyodu cunku
Muno22 Aysin92 ben dun doktora gıttım yesıle donmeye basladı rengı erken dogum rıskım var ıhmal etmeyın sakın suan aynı kullndıklarımı kullnıyorum ekstra antıbıyotık felan cok zor oluyo
Aysin92 Muno22 yaa çok geçmiş olsun inşallah zamanında gelir yavrunuz. Teşekkür ederim bilgilendirme için. 🙏