Bilgee 35+4 deyim sağ elimin parmakları aşırı derece de uyuşuyor ve agrıyor sabah uyandıktan sonra özellikle ne yapmalıyım ki?
Gltnerylmaz Bilgee 36+6 dayım benimde aynı şekilde özellikle sağ el hem uyuşuyor hem yanıyor. Ne yapmalı bilemiyorum 🤷🏻♀️🤔
OzgeOksuz90 Bilgee bende 30+1im ve 3 haftadır sağ elim yüzünden inliyorum resmen. Öyle bir ağrıyorki geceleri uykumdan uyandırıyor beni. Doktora sordum normal dedi ama resmen ağlatıyor beni o derece. :((
Hicret44 Bu arada karpal tünel sendromu bu kzlar gebelikte sık oluyormus arkdsn dedigi gbi magnezyum kalsiyum eksikligi de sebeo olablyormus.bandaj veya bileklik takmaktan baska bi yolu yokmus beyin cerrahi doktoru soyledi
Asiyeomur Bilgee benimde sağ elim uyuşuyor ve orta parmağım sabah kalkınca zor açılıyor kitlenip kalıyor son 33 gün dayanmaya çalışıyorum.