deletedmom734 bende şuan crocs ve üstü lastikli bantları olan terlik giyiyorum ama bi kaç gündür supergalarım oldu bağlıklarını gevşetip. Ama klasik bi ayakkabı yada babet fln giymeniz gerekiyosa işyerinde biraz zor olabilir 🙈 Bence o zamanı bekelyin şiş olursa ona uygun bi ayakkabı alırsınız