Saliha03 hiiiçç memnun kalmadım hiç doğum yapmadım ama doktorumdan hiç memnun değildim eşini bile yanına almıyolar kontrolde azarlıyolar şaka gibi paranla rezil oluyosun resmen doğumada almazlar kimseyi yanında ilk kalp sesini bile eşim olmadan duymak zorunda kalmıştım bana sorarsan tavsiye etmiyorum