hilalsahinnn kızlar 13 haftalığım ve bugün devlet hastanesinde cinsiyetine baktırmaya gittim belli olmadı 🥺
Ruveyda_baskapan hilalsahinnn canım en doğru tahmin 16. Haftada çıkıyor diyorlar ben daha 10 haftalığım meraktan çatlıcaaaam 😂 ama dün kontrolüm vardı doktorum 13. Haftada görürüz dedi
Sermin52 hilalsahinnn ben 14 haftalıkken öğrendim ama devlette söylemiyorlar çok nadir doktoruna göre değişiyyor tabi
mericherry 12+3 de gittiğimde doktor herhangi bir tahminde bulunmadı, emin olmak için herhalde . Bir dahaki muayenede dedi.
Ozge hilalsahinnn ben de 12+4te gittim ekstradan 10dk baktı 4d ultrasonu açtı ama nafile bizimki göstermedi. 😂
Burcusenkoc hilalsahinnn 12 de doktorum belli değil dedi 15 de gittim dönmedi 😊 16 da öğrendim kızım olucak 🌸