Esrabozkurtt bende PCo ve çikolata kisti var , ne zaman olacak olur olur mu insan düşünmeden edemiyor, adetim 3 gün geçikti rüyamda testim pozitifti az önce kalktım test yaptım negatif erken gebelik testi, sonra bir baktım adet oluyorum keşke yapmasaydım testi dedim , ama belirsizlik de kötü şimdi teste çıkmadı biliyorum biraz daha o stres azaldı. Sanırım üstüne gittikçe farkında olmadan fazla strese giriyorum bundan nasıl çıkarım bilmiyorum :(