Hilal1407 bende pcos sendromu vardı sonradan myom olustu 4 cm doktor myomu aldır diye baskı yaptı aldırmaktansa bır an once hamıle kalayım da dogumda aldırırm dıye dusundum acele ettm hamılelık ıcın dusundukce olmadı tedavı gordum yine olmadı, sonra dedım olmazsa olmasın oldugu zaman olsun eğer bi gun olacaksa bebegım kendı ıstedıgı zaman gelsın, tam 5 ay sonra hamıle kaldım, hayatınızdan stresı uzaklaştırın hayattakı tek odak noktanız kesınlıkle bebek olmasın, el işi makrome resim kıtap herneyse ilginizi dağıtın ve esinizle kaliteli vakıt gecırmeye calısın mumkunse dizi film sosyal aktıvıte vs kısacası mutlu olmayı beklemeyın mutlu olmanın yollarını arayın, bebek dogacaksa bu kımsenın ıstemesıyle olmaz, emın olun onlar geleceği zamanı cok iyi biliyor, kayınvaldenız cok sevıyesız davranıyor bence bu arada bu konuyu esinizle halletseniz sizin yararınıza olur diye dusunuyorum