Panik atak ve anksiyetem var ilaç kullanıyordum hamile kalınca bırakmak zorunda kaldım ama kalp çarpıntım titremelerim nöbetlerim oluyor doğumuma 20 gün kaldı normal doğum yapabilir miyim çok korkuyorun sankinleştirici veriyorlar mı normal doğumda arkadaşlar ben atak oldumu direk mide bulantısı üşüme el ayak mosmor oluyor kusuyorum sonra kötü oluyorum