Papatyam63 Kızlar size bir soru sormak istiyorum devlete doğum ücretli mi acaba benim bildiğim ücretli değil Urfa’da ücretsiz istabula geldim çok kişi ücretli diyor bizim sigorta yok yeşil kart yok
Esra3890 Papatyam63 normalde ücretsiz devlette doğum ama sizin ssk yesilkart bağkur hicmi bı sağlık güvencemiz yok ozaman ücret alabilirler muayene için bile azda olsa hicbi sağlık güvencesi olmayandan para alıyorlar
elisammmm Papatyam63 Şu şekilde gittiğimde denk gelmiştim muaneden alınmıştı bir kişiden ondan alınıyorsa doğumdan da illaki alınır bence 🤷♀️
Minikkusummmm Papatyam63 devlet hastaneleri ücretsiz olur sağlık güvencemiz varsa.. Ama belki üni. Hastaneleri doğum ücretlidir..
Melinapasa Papatyam63 SGK dan özel sağlık sigortası yaptırın kendinize yanlış bilmiyorsam aylık 60 TL falan doğum yapana kadar en azından
Aysin92 Papatyam63 herhangi bir sağlık güvenceniz yok ise her türlü ücret alınır bunun adına döner sermaye derler. Bu üniversite hastanesi veya normal devlet hastanesi fark etmez.
Senemturan 2 sene once eltim icin devlete gitmistik muayene olacakti hic bir saglik guvencesi olmadigi icin ucretli vezneden muayane parasi odemistik . Suan hala oylemi bilmiyorum ama doguma filan para almadilar