Kızlar BeBegim kaka yapmıyor bir türlü doktora götürdüm kolon grafisi çektiler bişey çıkmadı lavman yaptırdı o gün yaptı daha yapmadı dün kolon grafisi çekildi yaptı kakasını iki kez bugün gene eski haline döndü sürekli gaz çıkarıyor ama kaka yapmıyor bide kusuyor acaba neden oluyo hiç bir bilgisi olan yok mu lütfen bir fikir verin