Kızlar siz de forumda 2. 3. Sayfalara geçince yine hep aynı başlıkları mı görüyosunuz. Aynı konu 4 5 kez karşıma çıkıyor. Mesela kendi yazdığım soru en son sorulduysa en başta olması lazkm diğer forumlardaki gibi ama burda öyle değil (sabitlenenlerden sonra) nehe göre sıralanıyor alınamıyorm. Sıkıldım sürekli aynı postlardann. Adminleri etiketleyebilirseniz sevinirim. @Admin1