13+5 belim sag tarafında cok agrı var eğildimmi doğrulamıyorum bazen yürürken agrıyor yatarken agrıyor yatış pozisyonundanmı diye düşündüm ama sonuca varamadım varmı yaşayan bu agrıyı nedir nasıl gecer tavsiyeler nelerdir. Belimle kalçanın birleştiği yer agrıyor