Yarenheybeli Merhaba hanımlar dün resmî olarak bebek tedavisine başladık doktorum bana bu ilacı verdi ama ben pek umudum yok bu ilaçları kullanıp hamile kalan var mı aranızda
Dilarasusam Yarenheybeli kuzum gynopol sonrası hamile kaldım ama pcos için vermişti doktor bana adet başlangıcımda da doğum kontrol kullanacaktım ama sürpriz yaptı sıpa 🥰 Rabbim gönlüne göre versin 🙏💕
mommy6 Yarenheybeli bende gynopol + femara + folden qf (folik asit) kullanımj sonrası hamile kaldım. Eşimle birlikte içiyorduk ama. Sadecw gynopolü ortak içtik
Yarenheybeli Deletedmom623737 teşekkür ederim inşallah bana da aynı etkiyi yapar peki kullanım şekli nasıldı sabah aç karna mı içiyordunuz
Deletedmom623737 Yarenheybeli 1 şaşe 100ml suyla karıştırıp içiyordum Su bardağı 200 ml çay bardağı 100ml Çay bardağıyla iç canım günde iki kez tok karna içtim ben sabah akşam olarak