Deletedmom_7 Merhabalar,bende ilk başlarda sizin gibiydim şuan 23.haftamdayım sürekli okuyorum ve öğreniyorum😊 En büyük tavsiyem lütfen hep pozitif ol iyi düşün.Defalarca kan vericen,ilaçlar içicen,belki benim gibi 1 ay bulantıdan mutfağa giremicen,bir bardak su içemicen ama hepsi geçicek ve bebeğin hareket etmeye başlayınca dünyalar senin olacak.Tetanoz aşısı olacaksın mesela burda görüyorum herkes yan etkilerinden korkuyo ben eve gidince aşı olduğumu unuttum kolum dahi ağrımadı😄 Bitki çaylarından en azından 3 ayı geçene kadar uzak dur derim ıhlamur içebilirsin.Birde işlenmemiş ürünler işte sosis,salam,hindi füme bunları tavsiye etmiyolar.Ben çayı bıraktım,kahve bağımlısıydım bir bardağa düşürdüm,ebede günde bir bardak kahve,kola içebilirsin dedi.Düşük tehliken yoksa ilişkiye girmektende korkma sadece ilk üç ay zorlamadan tavsiye ediyolar.En önemlisi olumlu düşün ve tadını çıkar,karnında büyüyen bir canlı var korkma annelik hormonları her şeyin en iyisini biliyor ve onu koruyor🥰❤️