zeynepdurunun_annesi Kızlar 13+5 hamileyim bir iki haftadan beri kuyruk sokumum aşırı ağrıyodu ama bugün çok arttı aynı durumu yaşayan var mı ne yapılabilir
Leylayz zeynepdurunun_annesi geçmiş olsun canım umarım devam etmez ben 33+5 haftalığım hala geçmedi , hamilelik yastığı öneririm bir nebze iyi geliyor
Nazlimom zeynepdurunun_annesi benimde o zamanlar cok ağrım vardı sonra kendiliginden geçti oturunca da cok ağrıorsa simit alabilirsniz eczaneden onun üstüne oturun bide yüz üstü yatınca cok ağrır hep yan yatın
Bsr_5837 zeynepdurunun_annesi benımde o haftalarda başladı doktorum daha önceden bir sorun vardır mutlaka ağrımadı için çok erken dedi doğuma yakın haftalarda daha çok oluyormus benımde suan 17. Hafta fitil verdi doktorum çok agrın olursa kullan dedi doktoruna danışmanda fayda var acil şifalar diliyorum 😍
zeynepdurunun_annesi Leylayz ben otururken özellikle çok zorlanıyorum onun için de etkili oluyor mu peki
Leylayz zeynepdurunun_annesi Otururken üstüne oturabilir siniz rahatlatıyor ben her odaya kendimle götürüyorum
zeynepdurunun_annesi Bsr_5837 tamamdır çok teşekkürler ederim 2 hafta sonra kontrolüm var sorucam inşallah doktoruma ❤️