Hatice_32 doktorum bana karbonat ve kaya tuzunu karıştırıp burnuna çek demişti, yani bi fincan sıcak su içine bi çay kaşığı karbanot bi çay kaşığı tuz koyuyorum sonra soguyunca da elimle çekiyorum burnuma, basınclı bi şeyle yapma dedi özellikle. Sabah aksam yapınca sinüsleriniz acılıyo tavsiye ederim