Verasmommm Hanımlar merhaba Ankara’da ikamet ediyorum hayırlısı ile doğumum da burada olacak daha çok doğumuma ama Ankara’da hangi hastaneyi doktoru tercih ettiniz önerebileceğiniz var mı Keçiören’de oturuyorum 🌸
Betulmtn Verasmommm ben de Keçiören vm Medical Park hastanesinde prof Dr ikbal kaygusuz a gidiyorum. Benim 10 yıllık Dr um. Gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz. Görmek bile rahatlatıyor insanı 😍🥰
Kia Verasmommm canim sevgi hoca gerçekten pismanliktir. Psikolojik durumuna gore hastalara farkli davranıyor. Ve inanılmaz pimpirikli.. sakin bir yapıda olan hastayı bile telaslandiran yapısı var. Ama diğer vm medical park doktorları iyi hastane zaten temiz ve güzel.
Gizemin-minnakI @Verasmommm keçiören Medical park sevgi yıldırım alta . Öyle bi doktor gerçekten zor bulunur . O kadar memnun kaldım ki. Doğumum oldu . 3 4 gün sonra nasıl oldum bebiş nasıl ağrın nasıl diye mesaj attı . Her muayende aşırı ilgili . Çok memnun kaldım ben kendisi numune de şehir hastanesinde çalışmış bi doktor .