Babynative benimde böyleydi tam 5 haftalıkken 1000 çıktı kanda. Bir hafta bekleyip gittim doktora sadece keseyi gördüm. Geç döllenme dedi doktor pazartesi tekrar gidicem 8. Haftasında bakalım. Öncesinde göremezde panik olursam diye biraz bekledim canım. Şu andaki haliyle bebeği görmen zor bence bir hafta daha dayan bebegi göremesen bile en azından keseyi görürsün boş kese bile insanı mutlu ediyo güzelce yerlestigini görüyorsun :)