Gmzd ben anadolu hastanesi murat kadıoğluna gidiyorum çok memnunum her şeye uzun uzun cevap veriyor. Orda bir de merve hanım var başta ona gittim iki kez ama insan yerine koyup ağzını bile açmıyor ve aşırı paracı benim hiç hoşuma gitmedi. Sonra murat beye geçtim iyi ki denk gelmişiz diyorum