_sumeyye19_ İyi akşamlar kızlar kaçıncı haftada doğum yaptınız doğumu 41 42 haftayı bulanlar var mı acaba yada haftasını doldurupta dogurmayanlar kimler ? Dogumu hızlandırmak içinde tavsiyeleriniz varsa alabilirim 40 haftalık olduk ortada bişey yok 😜😄
dilarakocc _sumeyye19_ bi tanıdığım vardı 9 ay 10 günü doldurmuş ama doğumu başlatmamışlar oturdukları yerde bebek için yer yoktu başka yere gittiler ordada yoktu bi 5-6 gün oyalandılar falan ama çocuğun doğumu çok uzun sürdü dediler heralde gelmeyince gelmiyo😂doğum başlayıncada rahatça olmuş galiba öyle anlatıyolardı
Acemiannee25 _sumeyye19_ 38+2 den selamlar 🥲😂 yani karında sertleşme akıntılar vesaire mevcut bir de artık aşağıya iğne batma hisse arttı sanki çıkacak tutmasam😅 ama doğum ne zaman İnan bilmiyorum sıcak su doldurup arada oturuyorum küvette hurma yiyorum sürekli hareket halinde oluyorum
_sumeyye19_ Hm0309 Hem stresli hemde heyecanlı bekleyiş zaten etraftakilerin sen hâlâ dogurmadin mi sorusu yeterince geriyo insanı 😄
Zeynpozdmr61 _sumeyye19_ 41+4 de dogurdum ne denediysem gelmedi en fazla 41+3 e kadar bekletiyoruz sonra yatış yapıp suni sancı deniyoruz dedi doktor suni sancıyla bile açılmam olmayınca sezeryanla doğurdum 16 aralık da. Egzersizler hurma ilişki hepsi hikaye gelmeyen bebek gelmiyo