mervealif canım benmde o haftalarda öyleydi doktora gittim idrar yolu enfeksyonu dedi ilaç verdi bol bol su iç ve yat dinlen dedi üö gün yattım dinlendim bol su içtim geçti ama artık rahimde büyüdüğü için zaten ağrı yapar dedi bende kasık ağrısıda vardı oyuzden idrar yoluma falan baktı