Slm kızlar hamileliğin son haftalarında antibiyotik kullanan varmı aranızda 38 haftalık oldum çok kötü grip oldum 1000 mg lik antibiyotik verdi doktor bitene kadar kullan dedi dünden başladım sabah akşam ictim gece afedersiniz isal oldum ve mide bulantım var hazımsızlık var aranizda kullanan varmı acaba