Bendede oluyor, doktorum normal olduğunu iletti, kanama ve lekelenme yoksa sıkıntı olmaz insallah, karın ağrısı gazdan dolayı da olabilir, sindirim sistemi yavaşladığı için, kendinizi bı dinleyin bakalım yemekten sonra oluyorsa belki gaz sıkışması olabilir, onun dışında herkeste olabilir, üzülmeyin, sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🌼