Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. 9 hafta 5 günlüğünüz. Fakat en son gittiğimizde doktor ultrasona göre 7 haftalık olduğunu söyledi ve keseyi gördük. Bütün değerlerim normal, kan testi idrar testi tertemiz. Bugün lekelenmem oldu kahverengi apar topar hastaneye gittik. Keseyi gördük yine kalp atışını duyamadık. Progestan yazıp yolladılar. Bebeğim iyidir değil mi? Kötü durumdayım ya kaybedersem 😥