Ezgicik54 PIYELOSEPTYL kullanıyorum hamileliğimin ilk ayındayım 1 haftadır kullanıyorum kadın doğuma henüz gitmedim acil doktoru verdi bu ilacı ne yapmalıyım????
Zehra9616 Ezgicik54 kullanmalisin doktor veriyosa neden tereddut ediyosun ki cnm enfeksiyon riskli bisi bebegin icin
Ezgicik54 Zehra9616 daha önce bebeğimi düşürdüm enfeksiyondan tereddüt ettim yine de bazı doktorlar ilk 3 ay ilaç önermiyorlar bebeğin gelişimi için…