Leylayz işte midenize baskı yaptığı için bulantinz oluyor 37-38 haftaya doğru bebek aşağı indiğinde biraz daha rahatlarsiniz . Ama bulantılari hastalık gibi görmeyin bu çok şükür bebeğinizin sağlıklı olduğunu gösteriyor elhamdulillah 😊 bende çok çektim doğuma kadar yataktan kalkamadım bulantidan 10 kilo verdim kilo alacagima 🤣