iremsmrz22_ valla olun korona ağır geçiyor kimseyi dinlemeyin,benim 1 ay oldu hala balgam ve öksürük var ciğerlerime indi,hamileyken ilaç da kullanılmıyor zaten 2kişisiniz her şey her zamankinden ağır oluyor,ben 3.dozumu 1ay geçirmişim farketmemişim,randevumun olduğu haftada korona oldum ve kolay olmadı