Mavidunyamm Kizlar karanfilli çay içtim birkaç gün boyunca sonra internetten bir bakayim dedim zararlıymis 😔 Ama zararlı olduğunu bilmiyordum 5+5 hamileyim acaba bişey olmuş mudur olduysa günlerdir illa acısı çıkardı demi 😔
esn46kyy Mavidunyamm yok canım rahat ol ❤️☺️ bitki çaylarından özelliklerde ilk aylarda uzak durmaya çalış
Oznurkk Mavidunyamm bende birkaç kez karanfilli çay içtim bir sorun olmadı canım. İnşallah da olmaz. Bende bilmiyordum sen post açınca öğrenmiş oldum
Deletedmom_7156 Mavidunyamm 5 haftalikken bende gunde 5 6 tane nane limon içmiştim günlerce hastayim diye doktora sordumda çok kızmıştı ama çok şükür bişey olmadı içinizi ferah tutun🙏
Deletedmom_7 Mavidunyamm birsey diyicem ben çaya karanfil çok atıyorum bir zararı varsa hemen bırakayım ya
Mavidunyamm Deletedmom_7 ecet internetten bakın zararlı yazıyor birkaç sayfada aynı şey yazınca korktm ,😏
Mihriballim 😀🤭 ben o haftalarda hamile.oldugumu bilmeyip sabah akşam soğan kaynatıp içmiştim karanfil nedirki 😀😀🤭
_Lavinya Elifbebik Kuşburnu normde tansiyon düşüren bir bitki çayı. Yani bence araştırın sıkıntı olmasın.
Xyztt Yok yok hiç korkmayın, birşey olmaz Allahın izniyle, bilmeden neler yapıyoruz da saglam oluyor bebişler 😁
Mavidunyamm Xyztt aayyy insallllaaahhh ya bu 2. Bebeğim birincisini kaybertim inşallah bir şey olmaz ,😔
Deletedmom_7 Mavidunyamm Allah razı olsun sizin sayenizde öğrendim zaten çay çok içiyorum üstüne bi de karanfilli… 🥺😵 Bırakayım bari hemen
Elifbebik Mavidunyamm ıcmeyeyim en iyisi. Her araştırmam da farklı bisey okuyorm. Valla şaşırdık napcgmzi
_Lavinya Mavidunyamm Ben kendime meyve suyu kaynattigimda içine tarçın da karanfil de attım ama tabi bilmeden 🤭 Daha ilk aylarım. Bir sıkıntı olmadı ama olmayacağı anlamına da gelmez. İnsan böyle şeyleri yazarken tedirgin oluyor. Bundan sonra dikkat edin inşallah bişey olmaz. 💐
Eda_Esen Mavidunyamm Bende bilmeden sucuk salam sosis yalan yemiştim insan nasıl vicdan azabı çekiyor artık elimi bile sürmüyorum … 1 sefer içtiysen bir şey olacağını zannetmiyorum
Deletedmom_7 Mavidunyamm 6+1 ya acayip vicdan azabı çekiyorum her sabah yaptığım çaya karanfil atıyorum ve 6 - 7 bardak içiyorum ya 🥺🥺🥺