Yarenlisinden Kızlar henüz 22 haftalığım ama gece nerdeyse tuvalette yatıcam affedersiniz uykudan uyanıyorum su içtiğim için mi oluyor kış diye mi anlamadım son ay da olsam neyse anlarım da böyle olan var mıııı
Klcaysgl Yarenlisinden ilk defa dün gece benim başima geldi saniyesinde geldi tirstim ama geçdi allahtan 😩
Happybsrn Yarenlisinden doğurana kadar böyle gidecek çünkü su tüketimimiz fazlalasiyor bebekte baskı yapıyor 🥴 en geç 22.30 gibi su alımını kesmemek rağmen gece 3 kez gidiyorum 😖
LadyAnne Yarenlisinden Ben oyleydim yirmi haftada basladi simdi 37 haftaligim biraz azaldi eskiden tuvalet bekcisiydim resmen bende tersi oldu ozaman gore daha az gitmeye basladim
Oznurkk Yarenlisinden bu gece 12 kere tuvalete kalkan ben sizi o kadar iyi anlıyorum ki ama ben 35 haftaya girecem 🤦🏼♀️
Ceynur18 Ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri öyleyim özellikle akşam saatleri sıvı tüketimimi azaltıyorum uyanmamak için ama ne yazık ki fayda etmiyor bir gün de 6 kez uyandım oturdum ağladım sabaha karşı uyuyamıyorum diye 🙊😂
Busraaydiiin1 Gece yatağa girmeden 1 saat öncesinden şu içmeyi kesin yoksa bendede oluyor tuvaletten çıkamıyorum. Yatağa girmeye yakın suyu kesiyorum içmiyorum çok susarsamda boğazımı islatcak şekilde cok az içiyorum
daphnesmomm Ben de 23 haftalık hamileyim,ben de aynı dertten muzdaribim 🥲 gece garanti 3 kez tuvalete gidiyorum. Gündüz de bir büyük bardak su içsem 2 dk sonra kendimi lavaboda buluyorum. Sanki içtiğim su anında aşağı iniyo🥲
Hhilall37 Yarenlisinden hamileliğimin en başından beri gece defalarca tuvalete kalkıyorum ortalama 2 saatte şuan 36+1 olduk wc nöbetine devam 😬
yerimseniben34 Bu sabah aynı postu açmıştım :))) 31+3 olcaz ve günlerdir aynı durumdayım uykular haram oldu şimdiden
Selindora Yarenlisinden ben baştan beri öyleyim hatta yukarı çıkınca geçerler dedi ama bende 22 haftalığım gece 6 kere tuvalarte gidiyorum hemde yatmadan 2 saat önce sıvı alımıma dikkat ettiğim halde.Bencebebeğin duruş pozisyonu da önemli.
Acemianne__ Yarenlisinden bence su içmeyi ve tuvalete gitmeyi bırakmayın enfeksiyona cok müsaitiz sürekli vc gitmek zor ama idrarın fazla beklemesi de enfeksiyona zemin hazırlıyor ☺️