denizmanzarasi ben ovulasyon testiyle öğrenmiştim hamile olduğumu. Adet olmam gereken gün olmamıştım, elimde fazla ovulasyon testi kalmıştı önceki aylardan ve pozitif çıktı hatta sizin testinizden daha koyuydu. Fakat adet gecikmemin 3.günü normal kaset test yapabildim, çook çok silik çıktı. Hatta ilk test diye saklayayım diye düşündüm ama boşuna saklamışım bi kaç gün sonra çizgi tamamen kaybolmuştu 😁
Ovulasyon testinde gebelik, normal kaset teste göre daha erken anlaşılıyor. Sebebi ise ovulasyon testi aynı anda hem LH hormonunu algılıyor hem de BetaHCG o yüzden daha erken pozitif görünüyor. Ama gebelik testi sadece betahcg algılıyor o yüzden de hemen çift çizgi çıkmayabilir onda.
Tabi yine de tekrar yumurtlama olma ihtimali de var.
Çok uzatmışım 🙈 Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah, Rabbim gönlünüze göre versin 🌸