Pazar günü 41 haftam dolduğu için esenler kadın doğum hastanesi ne acilden muayene oldum ve günüm dolduğu için yatış verdiler sadece 1 cm acikligim vardı . Yatış yapıldı ilk gebeliğim çok korkuyordum . Önce alttan fitil verildi açılma olmadı için ancak 12 saat byunca bende hiçbir etki yapmadi .sonra suni sancı verdiler oda etki rtmedi ne açılma ne sancıı .sürekli alttan muayene edildim en çok beni zorlayan o olduu ama ebelerden çok memnun kaldım çok iyiydiler . Pazartesi 24 Ocak saat 1 de doktor ultrason ile baktı tekrar .ben tabi artık aç susuz yıprandım sürekli bir ağlama halim kalmamıştı . Doktorum da her yolu denedik olmadı istersen sezeryana alalım yada normal dersen bekleriz dedi . Dayancak gücüm kalmamıştı o yüzden sezeryan istedim . Direk beni hemen aldılar ameliyat a belden iğne yapıldı ben kipirdadim o yüzden iki kez yapıldı şuan ondan mı bilmiyorum ama basım ve boynum çok ağrıyor . Sonra tabi bana bı uyuşma geldi ama ayaklarımı hissedyrumm diye bağırıyordum korkudan meğerse beni kesmişler haberim yok 😅 bı iki bastırma derken bir baktım bebeğim kucağımda opmelere doyamadimm . Odama götürdüler beni .. 6 saat sonra ayağa kalktım . İlkinde 3 adım tek atabildim . Çok zorms gercekten ilk ayaga kalkmak adim atmak çok kötü oldum çok zorlandım …çok şükür bugün 4.gunum daha iyiyiz bebeğim kucağımda miss gibii . Sorularınız olursa yardımcı olurumm🐣💕🤗🤗🥰