Aysun55 Merhabalar,o haftalarda benimde vardı göbeğim ve göğüs kenarlarımda feci kaşınmam vardı büyümeden ötürüydü fakat kaşıntı çekilmiyor maalesef. Kadın doğumcuya sordum cildiyeye git dedi hamilelikte vücut gerildikçe bebek büyüdükçe olur dedi. Cildiye doktoruda hamilesin bundan başka bir şey veremem dedi Excipial Lipo %4 Emülsiyon(Yağ içinde su) diye bir losyon yazdı. Bunu almak için cildiyeye gitmeye hiç gerek yok veriyo eczane. Hergün sürüyorum Allaha şükür kaşıntılarımda gitti kırmızı kabarcıklarda. Hamilelik bitene kadar bunu kullan sadece dedi cildiye doktoru bana.