Kızlar 37 haftalık hamıleyım uc gundur gırıptım ve dunden berıde atesım 38 den aşagı düşmüyor acıle gıtım devlete hıcbırsey yapmadı gebe oldugm ıcın bugun aksam doktorumu aradım yarın gel dedı özel dekı ve hastane uzak oldugu ıcınde gıdemıyorum atesım hala yüksek çocuğa zarar olur dıye korkuyorum acaba saba kadar napabılırım atesım dusmesı ıcın onerınız varmı