Asil28 12 ve 13. haftalarda erkek, 16 ve 20. haftada kız, (normal ultrasona kız, detaylıda bacakları kapalı olduğu için göstermedi miniğim) Ve en son 26. haftada erkek olduk 😳😳😂😂😂 Pembişler dönsün mavişe o zaman ☺️☺️
Edizbeyinannesi Asil28 uuu baya değişmiş fikirler 🙈 Ve 17 haftalık olup hala öğrenemeyen ben 🤷🏼♀️😵💫 Göstermiyorduuuu🤧🤧
Rabia344 Asil28 yaaa bende 12. Haftada gittim kız bebişe benziyor dedi. Emin olamadı yine 16. Haftada gel kesinleştirelim dedi. Bakalım o zaman ne çıkacak 🙈😂 bende erkek istiyorum 🧿🤍
N06 Asil28 Ben 16 haftada gittim erkek denildi 17 de de erkek hatta pipisini gösterdi bizde gördük resmi de var umarım değişmez alıştım çünkü :)
zeytinkiz Asil28 maşşşşşaaaallllah 😆😄 o ne ya. Ben 15.haftada perinatoloji de kız dıye öğrendim ama 21.hafta detaylıya bekledim hiç değişmedi doğdu kız 😄😇
Rabia344 Edizbeyinannesi kesin kızdır o zaman kendini göstermeyen kızdır derler birde ablam hamileydi onun bebeği de kendini göstermemişti sonra gösterdi kız 😂
Asil28 Rabia344 bana da 12 ve 13 te %90 erkek çıkıntısı var dedi, 16 da kız, 20 de kesin kız konuyu kapatıyoruz dedi. 26 da ise pipisi de burada deyince ben ne pipisi ya kızdı dedim detaylı baktı tekrar ve pipiyi gösterdi 😂😂😂 testisler yukarda olduğu için kız gibi de görünebiliyormuş
Edizbeyinannesi Rabia344 oğlum 11 hafta da hemen belli etmişti kendini bu çok nazlı çıktı 🙈🙈 Beklemek de çok zor artık işimiz detaylıya kaldı O zaman öğreniriz inşallah ❤️
Rabia344 Eslem_1 ilk çocuğum erkek olsun istiyorum. Birde benim annemin karnında ölü doğum oldu. Yaşasaydı abim olacaktı. Ondan sonra yine doğumu olmadı bebeğini kaybetti oda erkekti. Ben hep bir erkek abim yada erkek kardeşim olsun istedim. Nasip olmadı. Şimdi de o boşluk var içimde ilk erkek olsun istiyorum.
Rabia344 Mery94 ya tabiki her şeyden önce sağlıklı olması. İlla erkek diye tutturmuyorum zaten sadece bir istek. Kız da olsa erkek de olsa benim kanım canım sonuçta.
Asil28 cicekli0 evet 20. Haftada kesin kız konuyu kapatıyoruz dedi ama ben hep ilk öğrendiğimden bu yana erkek hissediyordum
Mery94 Rabia344 evet haklisin kuzum hayirlisi neyse o olsun rabbim gönlüne göre versin dicem ama rabbimin dedigi olsun insallah cünkü rabbim herzaman bizim icin en iyisini kaderimize yazarmis ama insanin gönlü ici ister istemez yinede söyle olsun böyle olsa nasil olur diyor
Rabia344 Mery94 amin canım benim inşallah rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻😊
Asil28 busepoyraz canım bence en iyisi 20 yi detaylıyı beklemek orda görünmezse 25-26 yı beklemek mantıklı 😂 ama 16 da fotoğraflı kanıtlı gösterirse emin olabilirsin
Guncem Neee 20. Haftada bile yanilma payı mı olurmuş. Bu gidisle eskiler gibi dogumda ogrenicez nur topu gibi bi … oldu😁