Anneler doğumum hemen hemen 1 ay sonra size sorum şu hastane çantasına koyduğum kıyafetler normal incelikte üst olarak yelek koydum fakat altına 2 parça giydireyim değilmi çünkü hastane ile evim hem 1 saat uzaklıkta hemde kış günü ne kadar araba ile de olsa üşür diye korkuyorum