Mihri-balim_ ben de english home osmanthus çubuklu oda kokusunu kullanıyordum. Çok hafif, taze bir kokusu var. Kesinlikle tavsiye ederim. Tabii ozamanlar şişesi 40tl idi. Şu an 100tl olmuş. Bir kokuya okadar para veremem doğrusu benim parfümüm bile ondan daha ucuz 😂