Bence hiç sormayın bende 12 de ikili tarama için gideceğim. Hiç sormayı düşünmüyorum. Bazı doktorlar tahminde bulunuyorlarmış ama ben kesinleşmeden öğrenmek istemiyorum. Erken tahminlerde doğru çıktığı oluyor ama sonraki haftalarda değişen de çok fazla. Kafa bulandırmaya gerek yok sağlıkla gelsin inşallah.