Fatma660625 canım seni üzmek istemiyorum. Sadece başıma geleni anlatmak istiyorum sana fikir olsun diye. Bu ay tam 22gün gecikme yaşadım. Gecikmenin 9.günü ve 11.günü kan verdim sırayla beta 2.39 ve 1.20 çıktı. Daha öncesinde test yapmadığım için beta değerlerimi bilmiyorum. Doktorumla telefonla görüştüğümde kimyasal gebelik yaşadığımı söyledi ve beta değeri düşünce regl olcağımı söyledi. Gecikmenin 23.günü regl oldum. Ve çok sancılı regl dönemi yaşıyorum bugün 3.günümdü pıhtı falan çok geldi. Yaşadıklarım fikir olsun canım ama kesinlikle üzülme her şeyin vakti zamanı vardır inşallah🤲🏻