Asll bu ilacım düşük yaptığı yönünde çok ciddi bilimsel kanıtlar var. Bebeğe zararı olduğuna dair ciddi açıklamalar var. Bence dinlenin bol bol ve düşünmeyin. Sağlıksız bebek zaten durmaz rahimde kendini atar. O yüzden sakin olun,duanızı edin. Ama ilacı bence kullanmayın doğal şekilde ilerleyin.