busee94 Arkadaşlar bugün hastane çıkışı sipariş vericektim isme karar vermiştik ama sanırım işlendikten sonra dönüşü yok diye düşünüp bekletiyorum karar verdiğimiz isim UTKU sizce daha fazla araştırıp kafa karıştırmadan yaptırıyım mı
Mervek92 busee94 Utku ismi güzel bir isim egert sizin de içinize sindiyse bence karışıklığa gerek yok diye düşünüyorum☺️
N06 busee94 demek ki henüz içinize sinmemiş hala biraz daha düşünün iyice beğendiğiniz bir isim olsun