Kızlar merhaba. Benim 10 Ocak da bakılan beta hcg değerim 18760 dı. Bugün tekrar bakldı 108759 çıktı fakat kalp atışı felan gayet sağlıklı denildi. Yanlız iki güne bir iki katı artması gerektiğini düşünürsek artmamış oluyor neden böyle oldu ? Başına gelen var mı acaba ileri hafta olduğu için mi diye düşündüm. Sizce ne olabilir ?