Tgclvnt Fatmanurkarakoca Merhabalar benimde eşim covit ama bende şuan sadece baş ağrısı var. Sizin belirtileriniz nelerdi bebeğe birşey olacak diye çok korkuyorum
gmzkcl Fatmanurkarakoca çok geçmiş olsun biz de eşimle üç hafta önce coviddik. Doktorum iki hafta Oksapar kullandırdı🙏🏻
gmzkcl Tgclvnt çok geçmiş olsun, üç hafta önce coviddik. Baş ağrısı yaşadım ben de. Oksapar verdi doktor. İki kutu kullandım. Doktorunuza Oksapar ı sorabilirsiniz
mavi0803 Leyla13 ben hissediyorum ama doktor 20 den önce hissetmezsin dedi ilk gebeliğim ama baya zayıfım
gmzkcl Leyla13 hissediyor muyum inanın ben de anlamıyorum. Gaz hareketleri mi yoksa bebeğin pıt pıtları mı bilmiyorum🙈 siz?
Leyla13 gmzkcl bende çok anlayamıyorum ama iki gündür özellikle sabahları ve akşam yemeklerinden sonra karnımda sertleşme oluyor kasılma gibi tarif edemiyorum biraz böyle kramp giriyor gibi de oluyor açıkçası endiselenmelimiyim bilmiyorum normalmidir acaba
gmzkcl Tgclvnt birşey demedi ama bu uygulamada çok geçiren okudum, hep bebek etkilenmiyor diyorlar. İnşallah öyledir🙏🏻 Şuan vakalar öyle durumda ki yakalanmamak imkansız malesef🤦🏻♀️
Tgclvnt gmzkcl Maalesef ki öyle ne kadar dikkat etsek de başımıza geliyor. Allahım daha beterinden korusun ve bebeklerimizi sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
gmzkcl Leyla13 karın büyümeye başlıyor gibi yorumladım şuan. Çıktı mı hafiften karnınız? Tam olarak ne zaman belirginleşiyor acaba
Tgclvnt Leyla13 O normaldir canım bende de öyle oluyor yemeklerden sonra sade soda içiyorum mide rahatlaması için. Hamile olan arkadaşlarımdan bilgiyi aldım gün geçtikçe bu şekilde şişkinlikler olabilir soda iç demişlerdi
Tgclvnt Leyla13 Benim de karnım sa şişlik ve gaz sorunu da çok oluyor bu yüzden karnım şişliği için soda içtiğim de rahatlıyorum dene istersen