MrsMavis ben kesinlikle tulum oneriyorum, cunku ilk 4 ay bebekler gazli olur ve her beslemeden sonra sizin, sirtini-karnini sivazlayarak gaz cikarmaniz gerekiyor, ikili takimlar toplaniyor ama tulum cok kullanisli oluyor. Ne kadar almak gerekitigi konusunda bisi diyemiyorum, cunku hem bebekler cok cabuk buyuyor bi yandan da o donemlerde cok kusuyorlar ve surekli degistirmek gerekiyor. Bu artik size ve butcenize kalmis bisi. Benim 2. Cocugun hala ust bas sayisinda kararsizim. Ama dedigik gibi, uzun kollu zibin ve tulum takimlar oneriyorum.