Gurbetcicegi Kızlar 17+3 teyiz Medine hurmasını çok severim gebeliğimin başından beri yiyemiyorım düşük yapar rahim açılmasına sebep oluyormuş diyorlar geceden beri aşeriyorum aklımdan bir kere olsun çıkmıyor dayanamadım 2 tane yedim şuan vicdan yapıyorum 🥺
gldn065807 Gurbetcicegi ben daha ikigun önce ebeye sordum yeme sakın dedi ileri haftalarda yemeye başla dedi bende yemek istedim öyle deyince korktum yemedim
AnnelikHayali Gurbetcicegi üçüncü ayımdan beri ben de yiyorum aynı hurmadan canım. Birkaç günde bir yemek düşük sebebi olmaz korkma. İçerisindeki lifler ve yararlı maddeler iyi bile gelir. Yalnız çok şeker içerdiği için aşırıya kaçmamak lazım yerken. Bi de Medine hurması epey etli oluyor normal hurmalara göre. Bir taneyi iki tane gibi düşün.
_Lavinya Gurbetcicegi Ben hamileliğimin başından beri düzenli olmasa da günde 1-2 kez yedim. Şu an 16. haftamdayim. Bazen kahvaltı yapamadigim zaman yulaflı süt yapıyorum. İçine yine 1-2 hurma katıyorum. Tabi ekstra şeyler de var. Ama her gün düzenli tüketmedim. Doktoruma hiç sormadım ama bir sıkıntıda yaşamadım. Siz zaten 1-2 tane yemişsiniz bence bir sorun olmaz inşallah🌺🥰
Kubrailkan Düzenli olarak hurma yemek doğuma yardımcı olur 🥰 ama siz hamilelik başından beri 2 tane yemissiniz ,bir şey olmaz bence 🥰🙏
yerimseniben34 31+3 günlük olcaz hamileliğim başından beri canım ne zmn istese yedim sütün yanında çok severim :) ama şu an şekerim çıktı pek yiyemiyorum
Tazebirannee Gurbetcicegi ben şuan 34 haftalığım bu zamana kadar hiç yemedim dün doktoruma sordum artık başlayasam olur mu diye ama 37-38 den sonra başlaman daha iyi olur dedi. Canın çekiyosa tabi 1-2 ye ama daha çok yada sık sık yeme ne olur ne olmaz ☺️
Trusttheunknowm Gurbetcicegi günde 2 yiyorum. 16.haftadayım. Miktar abartılmadığı ağrece sıkıntı olacağını sanmıyorım. Aidin salihin gerçek tıp adlı kitabındaydı sanırım ilk zamanlarda günde iki falan yazıyordu folik asit kaynağı olması açısından