Symboll Merhaba güzel anne adayları ve güzel anneler 26 haftalık gebeyim tansiyon yükselmelerim ve insülin kullanıyorum doktorum 25+4 muaynemde alttan ultrasonlada bakıp erken doğum gözüküyor dedi progestana başladık en son 800 gramdı çok endişem var ve her akşam yürğmemi engellicek kramplar yaşıyorum ve popomda baskı hissediyorum ne durumda doğum olduğunu anlayabilrim bilgisi olan yardımcı olur mu 🙏
Yarenelibol Fazla yorma kendinide bebişinide sabırlı ol daha çok ufak fakat riski olupta 40 haftayı tamamlayan var şükret bnm kuzenim 25 haftalık gebelik zehirlenmesiyle tansiyonuyla beraber doğum yaptı 4 aydır küveste beenği 750 gram doğmuştu gözleri görmüyor mu ne demişkerdi ameliyat ettiler bu hafta alıcak artk o kadar büyümüşkü Allah nelere kadir ki bi abuç bişidi yani demem oki boşuna strese sokma kndini doktorlar ne derse yap yorulma yürüme fazla ani hareketlerden kaçın sağlıklı beslen iş felanda yapma canm Allah sağlıkla geleceği günü göstersin..🌸❤️ Doğumu da arıların sıklaşırsa anlarsın yani zaten biliyorsundur nasl doğumun yaklaştığını
Symboll Yarenelibol teşekkür ederim canım benim bendende gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorlar test yaptık sonuc 2 hafta sonra çıkıcak