Melike464860 33+4 deyim canım. 27 de artık normale döndü. Fetal dna testi bile yaptırdık ki o kadar korkuttular bizi. Ama o kadar çok rastlanan bir durummus ki, biz yıkılmıştık Ha düzeldi Ha düzelecek diye. Seni çok iyi anlıyorum. Şu an hiç bir sorun yok. Biri prof biri normal kadın doğum uzmanı iki Dt gittik bu aşamaya kadar. Şükürler olsun 27 de belli olur hersey demişlerdi dedikleri gibi de oldu, artik böbrek genişlemesi durdu ve bebis büyüyor:) dolayısıyla bobrek bebeğe göre olması gereken büyüklükte kaldı. İçini ferah tut. Bizim gittiğimiz prof, özelde ki kadın doğum dr, bir de devlette gittik bir kaç kez hepppsi de şunu dedi, cook sık karsilasiliyor nedeni belli değil ama daha dogduktan sonra bir problem çıkan bebek görmedik, hepsi ya anne karnında ya doğunca düzeliyor dediler. Gör bak sen de haftan ilerledikçe normale dönecek. Seni çok iyi anlıyorum canım benim🧡