Merhaba kızlar bir şey soracağım 2 şefe düşük yaptım 1. De 7 haftalıkken gelişmedi 10. Haftamda kürtaj oldum 2. Ye hamile kaldığımda bir sefer adet görüp hamile kalmıştım 2. De boş gebelik oldu kasımda düşürdüm aralıkta düzenli olarak adet oldum şu an adetime 4 gün geçince test tapmak istedim ve test pozitifti. Geçen hafta genetik için test vermiştim ondan önceki hafta da pıhtılaşma var mı diye bakılmıştı ama hepsi negatif çıktı hormonlarım her şeyim temiz sadece genetik sonuçlarını bekleyecektik ki hamile olduğunu öğrendim bugün, böyle olan var mı yine düşük olur diye korkuyorum. Korunsaydınız diyenler olacaktır korunmamıza rağmen tekrar hamile kaldım. Bana vereceğiniz tavsiyelere talibim teşekkür ederim ☺️