benimmdunyamm ugurboceginibeklerken kabızlık için kefir iç ax karnına kuru kayısı ye gaz için de evde hafif yürüyüş yap
happykrkmzs Gaz için ben de bi çözüm bulamadım akşamları özellikle çok şişiyorum çok rahatsız ediyo doktorum yemeklerine kimyon atabilirsin dedi ama hiç faydasını görmedim anca kusunca rahatlıyorum oda çok kötü oluyo 🙁